Tuesday, February 10, 2015

Saving people, hunting things. The family business.



The Colourist - We Won't Go Home


Hei! Mä olen maannut viimepäivät sängyn pohjalla potemassa flunssaa, tai ainakin yrittänyt parhaimpani mukaan. Kipeäksi tulin tosiaan viime keskiviikkona, mutta pienestä kuumeesta huolimatta en perunut leffaan menoa. Interstellar oli tosi hyvä, ei nyt mikään tajunnanräjäyttävä kokemus mutta muuten oikein hieno elokuva. Tuli myös pitkästä aikaa itkettyä elokuvassa, joka tosin voi johtua myös siitä että olin kipeänä. Sairastaessa kun fiilis on muutenkin kurja on itku mulla usein aika herkässä.

Torstai-aamupäivällä näin stadissa mun yläastekaveria, jonka kanssa oltiin seiskalla tyyliin parhaat kaverit, mutta ei sen jälkeen olla oltu hirveästi tekemisissä. Ollaan nähty viimeaikoina pari kertaa ja on ollut ihan mahtava fiilis huomata että vaikka molemmat ollaan kasvettu, ei me olla niin paljoa muututttu että ei olisi tuntunut luonnolliselta nähdä ja nauraa vanhoille insidejutuille.


Lopun torstain ja perjantain keräilin voimia kotona katsoen Pakoa. Lauantaina kävin Kaislan kanssa moikkaamassa Mihaelaa stadissa, jonka jälkeen palattiin Kaislan kanssa Nurmijärvelle viettämään iltaa Supernaturalin, popparin ja rommin kanssa. Meillä oli hyvin hilpeä ilta ja spämmittiin Twitteriin kaikkea kakkaa, hahah oon vähän häviöllä Riikalle meidän kisassa mut kyllä tässä on vielä aikaa. ;)

Mulla olisi ihan hirveästi kaikkea tekemistä huoneen siivouksesta ompelemiseen ja Pumban takkujen selvittämiseen, mutta oon vielä ihan jäätävän väsynyt tosta sairastelusta. Flunssa alkaa ehkä pikkuhiljaa hellittää, mutta väsymys ei. Olisi myös ihana käydä ulkona nyt kun sääkin on noin aurinkoinen, mutta ehkä otan vaan iisisti jotta vihdoin paranisin kunnolla. Mä en vaan millään malttaisi pysyä paikallani.


Hahah just puhuin pari postausta sitten miten en tykkää farkuista, noh asiaan tuli muutos kun näin kuvan netissä missä farkkujen nappi laitettu kiinni pujottamalla kuminauha napinlävestä. Suurin syy miksi mä inhosin farkkuja oli se, että ne oli mulle aina joko jaloista sopivat mutta nappi ei mennyt kiinni, tai sitten nappi meni ja farkut olivat muualta löysät. Tämän yksinkertaisen tempun ansiosta voin nyt onnellisena pitää farkkuja ainakin pitkien paitojen kanssa.

Tämä torstain asu oli todella mukava päällä, ja näyttikin kivalta. Päällä oli ensimmäistä kertaa joululahjaksi saatu Supernatural-paita, sekä kirppikseltä löydetty takki ja flanelli. Itsetehty Skid Row kassi on näkynyt täällä viimeksi varmaan yli vuosi sitten, vaikka kovassa käytössä edelleen onkin.

Ihanaa kun aurinko paistaa, tulee heti paljon parempi fiilis vaikka tämä päivä kuluukin sisällä. Nyt voisin hakea safkaa ja keittää teetä, jonka jälkeen alan väsäämään hakemusta työkokeilua varten.

4 comments :

  1. Paranemisia sinne! ihanan erillainen tää sun ulkoasu <3

    ReplyDelete
  2. ah, ihana paita/toppi <3 ja rakastan niin sun blogia ja tyyliä (ja näemmä musamakuakin) :--))

    ReplyDelete

Mini Rage Face Vendetta Smiley